انواع مبلمان اداری برای شرکت
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

در حالی که با برنامه ریزی مبلمان جدید برای دفتر کار خود شروع می کنید ، اولین چیزی که به ذهن شما می رسد صندلی ، میز و میز است. با این حال ، انواع مختلف مبلمان جدید برای دفتر مدرن مورد نیاز است تا آن را پربارتر و عملی تر کند. اجازه دهید همه این انواع مبلمان مدرن را برای دفتر شما بیابیم.

انواع مختلف مبلمان اداری مدرن برای استفاده در دفتر عبارتند از:

  تجهیزات ماساژور صندلی

 صندلی درجه یک ، صندلی عقب ، صندلی اداری گردان ، صندلی سنگین پشت بلند ، صندلی کمر ، صندلی بدون بازو از انواع صندلی های اداری هستند. این یکی از عناصر اصلی لوازم اداری است. آنها در رنگ ، طرح ، اندازه ، سبک و مارک های مختلف تولید می شوند. صندلی رومیزی باید دارای طرحی ارگونومیک برای نشستن راحت باشد و صندلی گردان انعطاف پذیری کافی برای حرکت در اطراف را دارد. صندلی بازدید کننده و صندلی های جانبی برای استفاده کوتاه مدت مناسب هستند. در عین حال ، صندلی های نشیمن گزینه مناسبی برای استراحت و انتظار هستند.

  کمد های اداری

کمدهای اداری طوری طراحی شده اند که فضای کار را مرتب و مرتب و منظم و منظم نگه دارند. این در سبک ها ، اندازه ها و اشکال مختلف وجود دارد. مدل های بلند ، باریک ، مدل های جمع و جور و روی میز از انواع طرح های کمد هستند. از آنها برای نگهداری اسناد و گاوصندوق ارزشمند که همراه با کلیدهای اضافی برای امنیت بیشتر استفاده می شود ، استفاده می شود.

کابینت

  میزهای اداری

 به سبک های مختلفی عرضه می شود که متناسب با نیازها و نیازهای مختلف کارهای اداری است. انواع رایج میزهای اداری متناسب با هر نوع فضای اداری است. طراحی ارگونومیک ، چیدمان و فاصله و نگهداری آسان از ویژگی هایی است که برای تجربه کاربری خوب باید در میز اداری وجود داشته باشد.

میز کار

  میزهای ناهار خوری - داشتن میزهای ناهار خوری در فضای اداری برای ترتیب دادن صندلی ها برای صرف غذا در ساعات استراحت ضروری است. داشتن یک میز بلوط محکم خوب است زیرا لمس کلاسیک و مدرن را به فضا ارائه می دهد. انواع مختلف میز ناهار خوری مانند سنگ مرمر ، شیشه و کروم ، سفید و سیاه ، چوب تیره و بلوط وجود دارد.

  کشو ، کابینت و قفسه

 از آن برای نظم دادن به چیزهایی مانند روزنامه قدیمی ، کتاب ها ، اسناد ، پرونده ها و غیره استفاده می شود که در اندازه ها و اشکال مختلف وجود دارد. فاکتورهایی که هنگام انتخاب کابینت و کشوها باید در نظر بگیرید ظرفیت ، اندازه و امنیت است. ظرفیت بر اساس نوع اقلام ذخیره شده است. کابینت های بلند می توانند تجهیزات بیشتری را در خود جای دهند ، در حالی که کابینت های کوچک برای فضای اداری کوچک هستند. مواد حساس و شخصی باید در یک قفسه ذخیره سازی ذخیره شوند.

 

کشو ، کابینت و قفسه

الکترونیکی و مکانیکی 2 نوع کمد برای فضای اداری موجود است. قفسه های الکترونیکی یک گزینه مطمئن تر و مطمئن تر از قفل های مکانیکی هستند. آنها دارای ویژگی های اضافی مانند فریز خودکار و پیچ های تیراندازی با موتور هستند. قفل مکانیکی دارای ویژگی قفل کلید است و با طراحی سبک وزن جمع و جور است. قفسه ها معمولاً از فولاد ، چوب ، لمینت و پلاستیک ساخته می شوند. ردیف ، مواد ، گزینه های قفل ، تعداد نقاط قفل ، ابعاد ، رنگ برخی از عواملی هستند که قبل از انتخاب قفسه باید مورد توجه قرار گیرند.

  قفسه های کفش

 برای سازماندهی همه کفش ها ، پاشنه ها ، کفش های کتانی و صندل های کارکنان در فضای اداری استفاده می شود. این قفسه ها از فلز ، فولاد ، چوب یا پارچه ساخته شده اند. معمولاً در نزدیکی ورودی فضا قرار می گیرد. اندازه قفسه به تعداد کفش هایی که باید ذخیره شود بستگی دارد. قفسه های آویزان ، بالای قفسه کف در و سازمان دهنده قابل حمل کفش از انواع قفسه های کفش هستند. حفظ مکان بدون شلوغی ، عاری از گرد و غبار و خشک شدن و ارتقاء ارزش زیبایی منطقه از جمله مزایای قفسه های کفش است.

  چهارپایه

 این صندلی بدون پشت است که به عنوان مبلمان نشیمن مورد استفاده قرار می گیرد تا ظاهر دفتر شما را زیبا کند. صندلی های اداری دارای ارتفاع و پشت قابل تنظیم هستند که با نیازهای خاص مطابقت دارد. آنها در سبک ها ، رنگ ها و گزینه های مختلف مبلمان وجود دارند. ارگونومیک و طراحی مدفوع به بهبود بهره وری و کارایی محل کار کمک می کند.

پارتیشن اداری

نصب پارتیشن شیشه ای یا سایر انواع شیشه ای برای انجام فعالیتهای حرفه ای مانند ترتیب دادن جلسات ملاقات ، سمینارها ، قرار دادن پروژکتورها و سایر وسایل ، قرار دادن اسناد و فایلها ، کارهای پذیرایی و غیره استفاده می شود. این میزهای اداری از انواع مختلف چوب مانند چوب جامد ، چوب با ملامین و روکش ، روکش فلزی و شیشه ای. میزهای اداری مختلفی مانند U شکل ، L شکل ، رایانه ، فضای باز ، پذیرایی ، میز اجرایی ، میز اداری با کشوها و اتصالات و غیره وجود دارد. فضا ، سبک ، بودجه ، ذخیره سازی و دوام از نکات ضروری برای نگهداری است هنگام انتخاب میز دفتر توجه کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: